Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a VEGA-IMPEX Kereskedelmi, Termelési és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató), és a szolgáltató által a www.jatekcsillag.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.jatekcsillag.hu weboldalon keresztül történik.


I. A Szolgáltató adatai

  1. A www.jatekcsillag.hu online áruházat a Vega-Impex Kft. üzemelteti  
  2. Cégnév: VEGA-IMPEX Kereskedelmi, Termelési és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság. A Szolgáltató rövidített neve: VEGA-IMPEX Kft.
  3. Székhely: 1025 Budapest, Felső Zöldmáli út 74.
  4. Fióktelep/üzlet: 2132 Göd, Ady Endre út 104.
  5. Cégjegyzékszám: 01-09-078269
  6. Adószám: 10583379-2-41
  7. Telefonszám: +36 20 589 76 21; +36 27 331 839
  8. Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-64780/2013
  9. A szolgáltató banki adatai: Magyar Takarékbank Zrt. (MTB Zrt.)
  10. Bankszámlaszám: 50440016-10008016 -00000000
  11. E-mail cím: info@jatekcsillag.hu
  12. Tárhely szolgáltató neve, címe: netcup GmbH, Daimlerstraße 25, D-76185 Karlsruhe, GERMANY
  13. Tárhely szolgáltató email címe: mail@netcup.de
  14. Adathálózati központ: Datacenterpark Nürnberg, Sigmundstrasse 135, D-90431 Nürnberg, GERMANY


II. Általános tudnivalók, a szerződés létrejötte

1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.jatekcsillag.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Játékcsillag Online áruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Játékcsillag Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza.

2. A Játékcsillag Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

3. A Játékcsillag Online áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

4. A Vevő által küldött megrendelésre a Szolgáltató legfeljebb 48 órán belül, e-mailen visszaigazolást küld a megrendelt termékről, a regisztráció (vagy rendelés) során megadott e-mail címére. Amennyiben erre a visszaigazolásra 24 órán belül a Vevő nem reagál, úgy megrendelését a Szolgáltató véglegesnek tekinti. Az adott áru megrendelésének időpontja: A Vevő által küldött megrendelés Szolgáltató által történő visszaigazolásának időpontja.
A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető.
A Vevőnek a rendelés leadása során a Játékcsillag Online áruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva)

5. A szerződés nyelve magyar.

6. A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

7. Ügyfélszolgálat: Vega-Impex Kft.
Ügyfélszolgálati iroda helye: 2132 Göd, Ady Endre út 104.
Az ügyfélszolgálat címén személyes ügyfélfogadásra hétköznapokon 8 és 17 óra között van lehetőség.
Telefonos ügyfélszolgálat hívható: A mindenkor érvényes nyitvatartási időben, Hétfőtől - Csütörtökig 8:00 - 17:00 óráig Pénteken 8:00 - 16:00 óráig
Telefon: 06 20 589 76 21
Fax: +36 27 331 853
Internet cím: www.jatekcsillag.hu
E-mail: info@jatekcsillag.hu


III. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

1. A Vevő által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a Szolgáltató, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vevő által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja a Vevőt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

2. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Vevő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vevő között.

3. A Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

4. Ha a Vevő rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

5. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.


IV. Az áru átvételének lehetőségei, szállítási módok

A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a megrendelést kisebb termékek esetében 1-4 munkanapon belül, nagyobb termékek esetében pedig legfeljebb 15 munkanapon belül teljesítse. Minden termék vonatkozásában a termékoldalon kerül feltüntetésre a Szolgáltató által vállalt szállítási határidő. Ha a Szolgáltató beszállítói problémák miatt a megrendelést a fentiek szerinti határidőn belül nem tudja teljesíteni, akkor erről a rendelés során megadott e-mail címére értesítést küld a Vevő részére.

A rendelési folyamat során a Vevőnek lehetősége van a személyes átvétel vagy a házhozszállítás kiválasztására.

1. Személyes átvétel

A rendelt áru átvehető gödi raktárunkban (2132 Göd, Ady Endre út 104.), a nyitvatartási idő alatt (munkanapokon 8-tól 17 óráig). Ha a Vevő interneten keresztül rendelt és a személyes átvételt választotta, a Szolgáltató javasolja, hogy a rendeléskor a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy melyik napon kíván jönni az áruért.
Ebben az esetben az árut a Szolgáltató a Vevő nevére félreteszi, illetve ha bármilyen probléma merül fel az áru átvételével kapcsolatban, a Szolgáltató e-mailben jelzi ezt, elkerülve a Vevő felesleges fáradozását.
A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőket, hogy amennyiben a Vevő az általa megjelölt vagy a Szolgáltató által visszaigazolt átvételi határidőt követő 7 napon belül nem veszi át a terméket, úgy megrendelését a Szolgáltató törli.

2. Kiszállítás

A kisebb tárgyak és kisebb bútorok kiszállítását a Szolgáltató a GLS/DPD futárszolgálattal 2-4 munkanapon belül végzi.
Amennyiben futárszolgálattal történik a kiszállítás, úgy Vevő köteles az átvételt követően haladéktalanul meggyőződni az áru állapotáról és az áru esetleges sérülését a Szolgáltató felé haladéktalanul jelezni.
A nagyobb játékok (pl.: hinták) rendelése esetén a HDT futárszolgálat a Vevővel telefonon előre egyeztetett időpontban, lehetőleg 5-15 munkanapon belül végzi a szállítást. Ha a szállítással kapcsolatban további kérdése van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a fentiekben megadott elérhetőségek bármelyikén.


V. Vételár, szállítási díj, fizetési lehetőségek

A www.jatekcsillag.hu oldalon feltüntetett árak forintban értendők, az áfát tartalmazzák. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. 
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

A Szolgáltató 10.000,- Ft rendelési értékig 990,- Ft szállítási díjat számít fel.
10.000,- Ft rendelési érték felett a Szolgáltató a szállítást ingyenesen vállalja.
Amennyiben a Vevő a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód. 
A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A Vevő által megrendelt áru végleges vételárát a megrendelésről küldött rendelés visszaigazolás tartalmazza, amelyet a Szolgáltató akkor küld, amikor a megrendelt termék csomagolásra került és szállításra kész.

Házhozszállítás esetén a Vevőnek lehetősége van készpénzben az áru átvételekor a futárnak vagy a szállítónak kifizetni az áru vételárát, díjmentesen. A fizetés szintén díjmentes, amennyiben a kifizetés Pay Pal-al vagy OTP Simplepay-el történik. Személyes átvétel esetén  a Vevő készpénzzel, bankkártyával vagy Erzsébet utalvánnyal is fizethet a Szolgáltató gödi üzletében.


VI. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

A Szolgáltató a Fogyasztót megillető elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben előírtnál kedvezőbben biztosítja, a Fogyasztó jogosult  a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja az üzletben történő átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek az üzletben kapott számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak. Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
A Fogyasztó az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján (pl postán, telefaxon, telefonon, a jelen ÁSZF-ben megjelölt elérhetőségeken), vagy a jelen ÁSZF mellékeltét képező nyilatkozat-minta  felhasználásával vagy az internetes honlapon erre a célra kialakított felületen gyakorolhatja. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt (akár a 14. napon) elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Az online felületen tett fogyasztói elállási nyilatkozat megérkezését a Szolgáltató visszaigazolja.

Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését. 
Elállás esetén a Fogyasztó a terméket késedelem nélkül, de legfeljebb az elállás közlésétől számított 14 napon belül megfelelően becsomagolva küldheti vissza a Szolgáltató  üzletébe (Vega-Impex Kft., 2132 Göd, Ady Endre út 104.). A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató a szállítási díjat csak a teljes rendeléstől való elállás esetén téríti vissza.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére a Szolgáltatónak nincs lehetősége. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) a Szolgáltató csak abban az esetben téríti vissza, ha a Fogyasztó a terméke(ke)t sérülésmentesen, megfelelő csomagolásban visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. A Szolgáltató felhívja a  figyelmet arra, hogy kizárólag abban az esetben tudja visszatéríteni elállás esetén a Fogyasztó  által fizetett teljes vételárat, ha a terméket sérülésmentesen, ugyanolyan állapotban juttatja vissza a Szolgáltatóhoz, ahogy azt átvette.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek megtérítését. A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó kárainak megtérítését.

A visszatérítés során a Szolgáltató banki átutalásos fizetési módot alkalmaz. Amennyiben a Fogyasztó ragaszkodik más fizetési módhoz, a választott fizetési mód esetlegesen felmerülő költsége őt terheli.

A Fogyasztó elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak (pl. gravírozás); romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta.


1. Kellékszavatosság

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy az eladó számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl Vevő a szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül Vevő kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.


2. Termékszavatosság

Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.


3. Jótállás

A Vevő a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket a Szolgáltató kicseréli, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (és ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszik arra a Szolgáltató, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. A Vevő kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt a Vevő egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.


VII. Egyéb rendelkezések

  1. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak. 
  2. A Szolgáltató megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kéri vásárlóitól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára a Szolgáltató nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállitásához szükségesek.
  3. A Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Vevőket, hogy személyes adataikat a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében a megrendeléstől számított hat hónapig tárolja.
  4. A Szolgáltató rendszere a Vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a Vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
  5. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
  6. A felhasználó a fentiekben hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor korlátozás és indokolás nélkül jogosult visszavonni. A hozzájárulás visszavonását az info@jatekcsillag.hu e-mail címre küldött elektronikus levél útján teheti meg a felhasználó oly módon, hogy azt az e-mail címet, melyre a felhasználó nem kíván a jövőben tájékoztató anyagokat kapni, egyértelműen azonosítani lehessen. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
  7. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.
  8. Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató fióktelepén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az info@jatekcsillag.hu címen, illetve a +36-20-589-76-21-es telefonszámon (munkanapokon 09:00-17:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).
  9. Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az info@jatekcsillag.hu címen, valamint a +36-20-589-76-21-es telefonszámon.


VIII. Békéltető testület

A Szolgáltató tájékoztatja a megrendelőt/vásárlót, hogy esetleges panasz, vita, sérelem esetén joga van békéltető testülethez fordulni.

A Vásárló panaszának elutasítása esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényrendelkezéseinek megfelelően a Pest Megyei Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül.

A Pest Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
http://panaszrendezes.hu/ ;
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.,
Levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület 1364 Budapest, Pf.: 81;
e-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu,
Tel/Fax: +36-1/269-0703, +36-1/784-3076, +36-1/784-3149


A Szolgáltató vállalja, hogy a békéltető testületi eljárásban a Vevővel együttműködik.

A Vásárló panaszával kapcsolatosan a fogyasztóvédelmi hatóság eljárását is kezdeményezheti. Erről bővebb információ az alábbi linkeken érhető el: http://www.nfh.hu/node/4535  és http://www.nfh.hu/node/4306.

Felügyeleti szervek:
Göd Város Jegyzője - 2131 Göd